ORION Technology ltd. w swej szerokiej ofercie proponuję współpracę wszelkim firmom sektora prywatnego oraz państwowego. Nasza oferta  dotyczy budowy układów kompensacji mocy biernej nN, stacji transformatorowej, systemów oświetleniowych LED, czy stricte usługowych jak montaż powyższych urządzeń elektrotechnicznych oraz monitoring online wybranego układu zasilania, w tym wszystkich urządzeń w firmie i ich eksploatacji. Ponadto optymalizacji kosztów energii elektrycznej poprzez dobór grup taryfowych, mocy przyłączeniowej, ich redukcją bądź zmiana oraz pomiary ochronne budynków i wszelkich urządzeń elektrotechnicznych jak też przeprowadzenie pełnych audytów energetycznych.

 

 

 

 

Zaufali nam

zaufalinam

 

 

 

Branże 100% gotowe na współpracę.

tartaki

hotele

sklepy spożywcze

chłodnie

szkoły

stacje paliw

hurtownie

biurowce

sklepy mięsne

straże pożarne

hipermarkety

zakłady pracy

piekarnie

drukarnie

restauracje

pływalnie

produkcja / fabryki

domy weselne

kamieniarstwo

magazyny

fitness

mleczarnie

pizzerie

ubojnie / masarnie

 

O NAS

ORION Technology ltd. świadczy swoje usługi w oparciu o wiedzę wykwalifikowanych inżynierów z wieloletnim praktycznym stażem zawodowym. Doświadczenia zdobyte na różnych placach boju branży energetycznej czynią ORION Technology liderem branży, wysoko wyspecjalizowany w optymalizacji kosztów energii elektrycznej w przedsiębiorstwach sektora prywatnego oraz państwowego.      

 

O wartości ORION Technology świadczą przede wszystkim pracownicy. Nasz zespół tworzą najwyższej klasy specjaliści, posiadający odpowiednie przygotowanie merytoryczne i praktyczne w ramach prowadzenia projektów w branży energetycznej. Ich priorytetami są takie wartości jak uczciwość, terminowość i rzetelność – dzięki ogromnej wiedzy eksperckiej, wieloletniemu doświadczeniu i odpowiedniemu podejściu do powierzonych obowiązków, wszystkie dotychczasowe zlecenia zakończyły się powodzeniem. Wiemy, że najcenniejszym aktywem każdej firmy są ludzie, dlatego stale inwestujemy w rozwój kadry poprzez organizację szkoleń wewnętrznych oraz ustanawianie nowych i coraz lepszych standardów dotyczących obsługi klienta.